zondag 11 december 2016

Ff voorstellen.

Beste bezoeker.

Leuk dat je deze blog bezoekt ik hoop dat het lezen je heeft vermaakt en waar mogelijk je er iets leerzaams van hebt opgestoken.

Zoals de kop van dit bericht weergeeft wil ik mij eerst graag voorstellen.

Mijn naam is Walter de Wit, 44 jaar en woonachtig in Middelburg, provincie Zeeland.
Hier woon ik samen met mijn partner en onze 2 kinderen.

Vissen doe ik, als ik mijn ouders moet geloven al vanaf dat ik een jaar of 8 oud was.

In eerste instantie begonnen met vissen op paling, (stekel)baars en wat later de forellen uit het Veerse meer.

Zo vanaf mijn 15e jaar ben ik, na een toevallige kennismaking met onze vriend karper, gericht op deze vissoort gaan vissen.

In het begin voornamelijk met het dobbertje en zachte aassoorten, niet veel later ook met lood en boilie's op de lokale wat grotere wateren in de buurt.

Op ongeveer 20 jarige leeftijd ben ik met de diverse systemen om karper te vangen buiten Zeeland gaan vissen, kanalen, grote wateren en kleine dressuurwateren... iedere uitdaging werd niet uit de weg gegaan.

En toen een lange tijd niets, na de geboorte van onze dochter raakte ik de zin en het plezier in het najagen van vriend karper kompleet kwijt, verkocht bijna al m'n hengelsport spullen en besteedde mijn tijd nog meer aan het gezin, sport en werk/studie.

Des te boeiender is het dat ook juist door het gezin, of nader bepaald onze kinderen er voor gezorgd hebben dat ik, hetzij ten dele het karpervisser weer wat aan het oppakken ben.

In dit blog zal ik hoofdzakelijk mijn vissessies beschrijven met een uitgebreide beschrijving van het soort water waar gevist wordt en vooral veel fotomateriaal plaatsen.

Nu jullie als bezoeker(s) wat meer over mij weten rest mij jullie te groeten!

2 opmerkingen:

  1. Een goed begin, Walter, Als je hulp nodig hebt, bel maar. PS op de telefoon ziet het er goed uit, hoor!
    Frenk

    BeantwoordenVerwijderen